Who Am I?

My photo
It was back in 7th Aug 2002 that i first laid eyes on him. There was no 'turning back' since then. Through him i've learned so much, with him the world seems brighter and because of him i've found much more than love. Forever and always... Absolutely Bae Yong Joon ! 처음사랑 끝까지...

Sunday, March 25, 2007

the family had lunch together...

first of all..my apologies for being late..choesong hamnida....

well..its really great pleasure to meet evone again after quite some time
think the last we met was last aug.. huh.gif oh my..thats really long time ago huh? sorry for being a laze but its not easy getting evone together especially due to our multiracial family. i mean..if u plan a gathering during the school holidays..families will be away for holidays, during new year..ppl will be back hometown with their family..and mind u we celebrate all sorts of new year here in msia tongue.gif, during national public holidays..again ppl will somehow try to get away from the city, so on and so on.....

so tis is one reason why we can never get enough ppl to gather as big a family as we one. but maybe someday we will....

oh dear..why am i babbling with all these?? ok ok...lets get on with the gathering..

since we have our malay sisters with us tis time we decided to have lunch at this korean restaurant 'Koryo Won' in Kompleks Antarabangsa along Jalan Sultan Ismail (its 2 or 3 blocks away from Life Centre)

most of us decided to hv the buffet after 'surveying' their spread which is not too bad but we did ordered 2 ala carte that werent served. aiyo..come to think of it..sorry ah...forgot to take pic of the food la. hahaha why didnt anybody tot of it eh??? tongue.gif

so off we went chomping on the food..i myself had some bulgogi some ojing-o bokum (spicy octopus) some barbecue meat, kimchi chigae, kimchi pajeon and dessert was normal fruits and stuff and oh..one more my fav. sikhye (fermented rice punch) ^^

in btw there were much chatting munching chatting munching and occasionally laughing hahahahaha..

oh yeah..we managed to get a new family member today. her name is Nelly she a waitress at the restaurant. we were all going thru some of his stuff that jenny brought when Nelly suddenly came in and ask if she could also join us. she told us she like BYJ very much and she was soooooooo happy and smiling all the way with all the BYJ stuff she got. look...



the thing is she's supposed to be working so when her supervisor came in and saw her sitting down with us she was kinda angry.gif
she was asking "who's that?" we said "u know BYJ?" she said "no" but she came in as well and looked. Nelly went out with her after that. then later on she came in again and asked for more details about our family n pls be reminded she IS still on duty. but i guessed she's ok cos at the end of evthing both Nelly and her supervisor were both smiling and talking happily. phew~ thank goodness we din get Nelly into any trouble..haha talk about the distraction this man can make !

we went on with some photo taking and planning for the next gathering.





and tis one..don ask me. but i heard there's some 'Scandal' around these 2 ladies due to the coming 'April Snow' on 8TV !



(hahahaha no pun intended but really...watch out for April Snow on 8TV soon ^^)


we all agreed to meet at Kak Ani's house coming May 13th (sunday) to make some
kimchi ^^ (there shouldnt be any problem with tis arrangement so far so anyone of u interested pls email and let me know for us to make the arrangement. meanwhile i'll post details later)

tho there wasnt much talk about BYJ during those 120 minutes, im still glad that we were all there bcos we are part of the family and deep down he is still the BOSS and now...THE KING !!!

user posted image

i would like to thank evone who came. and to those of u who couldnt make it tis time pls join us for our kimchi. ok? ^^


9 comments:

vegasbyj said...

hi yokee!

wow, looks like you all had fun together. isn't it nice the way one man has brought so many sisters together? and a new sis too!

kimchi making sounds like fun. looking forward to reading about that and seeing more pictures.

thanks for sharing!

yokee said...

hey vegas ^^

oh..so sorry that i owe u the trans of the song for so long already. i finally finished it n posted in mishio's blog..haha. since she was blogging about the other song i tot i might as well just post there ^^

hope u can hv some fun rapping with it. frankly evtime i tried to sing the song...i'll end up with a more than twisted toungue :p

vegasbyj said...

THANK YOU VERY MUCH!
XIE XIE!
MAHALO NUI LOA!
KAM SIA!
ARIGATOU GOZAIMASU!
TERIMA KASIH!
KAMSAHAMNIDA!

No matter which way I say it, I sincerely thank you for taking the time to translate and post the song lyrics!!

Woo hoo!

bb said...

yea, sure sounds like you gals had fun. mmm, the waitress too? great, one more sis to add to the msian list :p

when's the next one? maybe vegas and i can make it to the next one:

we want go!
we want go!
we want go!

vegasbyj said...

let me reiterate what bb said...

we want go
we want go
we want go

that would be fun...now if only i can just hop on a flight and jet there....

yokee 요키 said...

uuuooo...sur u ladies wanna come? good..if u come i'll make both of u my bae guest of honor ^^

n i'll make sure to hv red bean dessert for all of us hahahahaha

mrs a said...

oh, sounds like you all had a blast!
Wish I was close by I would of been there - you all look like a great group and besides it is so much fun being with people who love YongJoon. I loved it that the waitress like him too...hehehe he has fans everywhere - their everywhere!

vegas said...

red beans for dessert!
bae guests of honor!
wah, bb - we scored with yokee!

hoping to get there soon!!

thanks yokee!!

surya said...

hi yokee everyone looked so happy! can email kak ani's add so we can go? (make sure that will go next time) - definitely want to meet the gals- BB and Vegas included!!!